Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 426
Quad (rev) for begyndere

Text Size
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Quad (rev) for begyndere
(1 viser) (1) Gæst
Her diskuteres drager der har mere end 2 flyveliner (dog ikke powerdrager)

EMNE: Quad (rev) for begyndere

Sv: Quad (rev) for begyndere 22. jul 2011 17:15 #3312

@TSP Takker, jeg glæder mig også vildt meget til at få noget mere tid med den.
Om ikke andet, så har man da noget erfaring med materialerne, vinden, flyvesteder, miljø og sådan noget. Men det lyder da betryggende, at man kan mærke sine 2linede rødder når man flyver.
Det er rart, at have en drage der kan klare mosten når vinden er for bister til to liner.
  • Fanden
  • IKKE ONLINE
  • Ekspert
Per Dommergaard
Tid til at oprette siden: 0.49 sekunder