Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 426
Køb af 4-linede drage?

Text Size
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Køb af 4-linede drage?
(1 viser) (1) Gæst
Her diskuteres drager der har mere end 2 flyveliner (dog ikke powerdrager)
  • Side:
  • 1

EMNE: Køb af 4-linede drage?

Køb af 4-linede drage? 07. Nov 2010 03:00 #2006

Jeg står og skal købe en ny 4-linede drage, men er meget i tvivl om mærke/kvalitet/flyve egenskaber.... det skal lige siges at jeg er stadig grøn og ny inden for dette område så hver sød at forklare nemt og enkelt jeg har indtil nu fløjet med en Paraflex 2,1 fra Wolkensturmer og er meget tilfreds med dens flyve egenskaber, men jeg søger nye udfordringer og vil gerne blive bedre til at flyve med 4-liner, da jeg har prøvet at flyve en lille smule med en 4-linet. Størrelsen på drage skal være mellem 2,5-3,5m2 havde jeg tænkt mig håber i kan hjælpe mig, så jeg kan blive bedre. på forhånd tak.

P.S: det skal lige siges at jeg har kigget meget en HQ beamer 3,0 men har ikke besluttet mig endnu.
  • Mads Hansen
  • IKKE ONLINE
  • Stadig ny
Sidste redigering: 07. Nov 2010 03:02 af Mads Hansen.

Sv: Køb af 4-linede drage? 07. Nov 2010 10:18 #2007

Vi tager et smut til Dragør NU, for at se om der er noget vind.

@ Mads
Hvis du når at se dette, så har jeg "en masse" powerdrager du kan prøve
  • Ewan
  • IKKE ONLINE
  • Meget erfaren
  • The sky is the limit

Sv: Køb af 4-linede drage? 07. Nov 2010 13:01 #2008

Jeg kan desvære ikke nå det, men mange tak for tilbuddet
  • Mads Hansen
  • IKKE ONLINE
  • Stadig ny

Sv: Køb af 4-linede drage? 07. Nov 2010 14:14 #2009

Helt i orden, Mads.
Vi nåede lige 5 minutter af den sprødeste vind inden den lagde sig totalt (se bill.)
Det var så min første flyvning med Zephyr i dens rigtige vindområde, og det er minsanten en fed drage.
Det var jo den drage, der markerede at Prism overtog CDC (siden skete der ikke mere..!), og hvor meget CDC der er tilbage i den, udover sejldesignet, ved jeg ikke. Det gør heller ikke så meget, for det er en gennemført fed drage, som er blevet tilført Prism's brug af "rigtige" materialer (gummiring på øvre spreader, fittings og ikke mindst Mylar), noget som CDC ikke gjorde i, og den skal holdes i ørerne for ikke at lave Roll-Ups. Den fedeste Prism jeg har haft mine klamme pølser i til dato
Vedhæftninger:
  • Ewan
  • IKKE ONLINE
  • Meget erfaren
  • The sky is the limit

Sv: Køb af 4-linede drage? 07. Nov 2010 17:37 #2011

er du til trik eller træk flyning?

jer er helt grøn i 4-linet og har lige købt en Rev. af DrDante, det er som at blive sat tilbage på 0 igen, men det er vilt fedt, men den er flyvestilsmæssig mere alá trick-flyvning,
jeg har en paraflex 2,1 og en HQ; rush III pro 3oo, disse er ikke 4-linet (rush er 3-linet)
men når jeg bruger dem er det mest for at blive "trukket rundt i manegen"(og det gør rush´en på 3 m2) og virkelig mærke vinden. hvor Rev.´en ikke er så afhængig af vinden da den har "ramme"
Rumle påtænker at købe Elliot´s Dropkick, glæder mig til at prøve den i forhold til Rev´en
(så det ikke kun er Rev. der bliver "talt" om (sorry Rev-tusiaster )
  • Mickey
  • IKKE ONLINE
  • Stadig ny

Sv: Køb af 4-linede drage? 08. Nov 2010 00:54 #2012

Jeg søger træk og løft min paraflex 2,1 trækker fint, men jeg vil over til at prøve 4 linet og derfor spørger jeg om hvilke mærker i har gode erfaringer med og måske syntes at man burde købe
  • Mads Hansen
  • IKKE ONLINE
  • Stadig ny

Sv: Køb af 4-linede drage? 08. Nov 2010 04:07 #2013

når det er træk/løft du søger, skal du prøve at høre ovre hos Powerdrager;
www.powerdrager.dk/
der tror jeg de har de større expertice inden for dine ønsker
  • Mickey
  • IKKE ONLINE
  • Stadig ny

Sv: Køb af 4-linede drage? 10. Nov 2010 12:22 #2048

Den nye powerkite, Method fra Ozone er kommet til salg hos Metropolis, det kunne måske være interessant.
  • Gekko
  • IKKE ONLINE
  • Erfaren
c",) per
Revolution - Extend your skill

Sv: Køb af 4-linede drage? 11. Aug 2011 12:08 #3426

hej jeg vil gerne anbefale en wolkenstuermer striker jeg syntes at deres flyve egenskaber er gode, og du får meget for pengene.
MVH. Ole
  • nimbus
  • IKKE ONLINE
  • Stadig ny
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.36 sekunder