Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/test.drageflyveren.dk/configuration.php:1) in /home/www/test.drageflyveren.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 426
Powerfoils

Text Size
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Dette er stedet hvor du som ny i sporten kan spørge løs.
  • Side:
  • 1

EMNE: Powerfoils

Powerfoils 02. Mar 2014 17:50 #5629

Hej

Jeg har fløjet lidt 2 linet foils og fik lyst til mere sidste sommer så jeg købte en Beamer 4 med 4 liner... En rigtig fed men kraftig Powerfoil.
Jeg havde en rigtig god første gangs flyvning med den, men anden gang blæste det nok lidt for meget og jeg må indrømme at jeg blev noget forskrækket over hvor kraftigt et træk den kan generer.

Jeg overvejer at købe en lidt mindre ..... Paraflex 2.3 Trainerkite

Er det et fornuftigt køb?

Håber nogen kan guide mig lidt
  • FinnT
  • IKKE ONLINE
  • Nybegynder
Sidste redigering: 02. Mar 2014 17:53 af FinnT.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder